apr.
10.
til 11. apr.

Bedriftspresentasjon hos RSM

  • Google Calendar ICS

Er du klar for å møte dine potensielle fremtidige kollegaer?

RSM inviterer deg som økonomistudent til sine kontorer 10. eller 11. april

Her får du møte Martin Alzibawi og Ulrikke Holmen, hhv. Senior Manager og Senior Associate i revisjon, og Denis Zakamulin, Associate i M&A TS, som gir deg en introduksjon til hvordan det er å jobbe i RSM og med våre ulike fagområder.  

I tillegg til å bli kjent med oss som selskap blir det en hyggelig kveld med mingling og digg pizza fra Mamma Pizza, og selvsagt konkurranser med premier!

Agenda for kvelden:

🚪 16:30: Dørene åpner

📅 17:00: Bli kjent med RSM

🍕 18:00: Mat & mingling

Påmelding til arrangementet:

Påmeldingslink her!

📅 Påmeldingsfrist 8. april

💼 Sted: Ruseløkkveien 30, VIA Vika, Oslo

Meld deg på i dag! Det er begrenset antall plasser.

Vi gleder oss til å møte deg ✨!

Vis arrangement →
okt.
17.
til 18. okt.

Bed.pres hos RSM «Tech + revisjon = sant? 🚀

  • Google Calendar ICS

Er du nysgjerrig på tech og hva det vil si for fremtidens revisor?

Er du i tillegg interessert i å høre om dine muligheter i et akkurat passe stort revisjons- og rådgivningsselskap?

Vi i RSM inviterer økonomistudenter til en bedriftspresentasjon i våre kontorlokaler i VIA Vika i Oslo. Bli med på en kveld der du får høre hvordan tech er med på å transformere revisjonsbransjen.

Du får også innblikk i hvordan RSM som et mellomstort revisjons- og rådgivningsselskap omfavner tech-trender for å møte kravene som stilles. Etter foredraget vil det bli servert pizza fra Mamma Pizza, og du får muligheten til å hilse på flere av våre ansatte.

Agenda for kvelden: Kl. 16:30: Dørene åpner Kl. 17:00 – 17.15: Bli kjent med RSM og hverdagen i et akkurat passe stort revisjons- og rådgivningsselskap Kl. 17:15 – 18.00: Teknologi og fremtidens revisjonshverdag Kl. 18:15: Middag

Påmelding til arrangementet:

Datoer: 17. og 18. oktober (spesifiser hvilken dato du ønsker å melde deg på) Sted: Ruseløkkveien 30, VIA Vika, Oslo

Link til påmelding: Her!

Meld deg på i dag! Vi har et begrenset antall plasser. Påmeldingsfrist er fredag 13. oktober. Gled deg til en kveld full av innsikt, inspirasjon, god mat og godt selskap. Vi gleder oss til å møte deg!»

Vis arrangement →
sep.
27.
5:00 p.m.17:00

Opplev PwC for en dag

Bli kjent med PwC Østfold! De arrangerer bedriftspresentasjon i sine lokaler på Grålum onsdag den 27. september kl. 17:00. Her får du muligheten til å stille akkurat de spørsmålene du brenner inne med om revisjon, og bli kjent med hvordan en typisk arbeidshverdag er som revisor ved et lokalt PwC kontor!

Mer informasjon, inkludert påmelding finner du Her!

Vis arrangement →
sep.
14.
4:30 p.m.16:30

BDO - stand og bedriftspresentasjon

Den 14.september kom BDO på besøk til NMBU. Dagen startet med en stand på Bikuben. Her var det mulig å komme innom og prate med imøtekommende ansatte fra BDO og få svar på store eller små spørsmål fra ulike avdelinger. De delte også ut kaffe, merch og snacks. Det var også mulig å vinne en høyttaler gjennom en konkurranse. BDO stilite også opp med et Escape-rom på posten sin i fadderuken tidligere i høst.

Senere på dagen holdt BDO en spennende bedriftspresentasjon i festsalen i Ur. Presentasjonen ble fremført i talkshow-format, noe som gjorde det enkelt og morsomt å følge med på. De ansatte hadde også en “Pitchekonkurranse” hvor studentene fra NMBU fikk stemme på den beste pitch-en. Studentene fikk også stemme på hvike spørsmål vi ønsket svar på. Etterpå ble det servert mye god sushi mens man kunne mingle og snakke med de ansatte fra BDO.

Arrangementet hadde hele 84 påmeldinger før vi måtte stenge på grunn av kapasitet. Det var veldig kjekt at så mange ønsker å komme på bedriftspresentasjon. Vi i Optimum setter pris på at Handelshøyskolen stiller opp!

Tusen takk for en spennede og morsom dag, BDO. Vi ser frem til neste besøk.

Vis arrangement →
Open Day @ IBM Consulting
jan.
26.
3:00 p.m.15:00

Open Day @ IBM Consulting

Er du interessert i en karriere innenfor teknologi? Og lurer på hvordan det er å jobbe i et av verdens største teknologi- og transformasjonsselskaper? 26. januar åpner vi dørene til våre kontorer i Sundtkvartalet, og inviterer til en sosial og lærerik ettermiddag der du kan lære om karrieremulighetene i vår konsulentvirksomhet IBM Consulting.

IBM inviterer den 26. januar til Open Day @ IBM Consulting i sine lokaler. De inviterer til en sosial og lærerik ettermiddag der du kan lære mer om karrieremulighetene i IBM Consulting, møte erfarne ledere og få et innblikk i hvordan det er å jobbe med teknologi som forretningsdriver. Det blir selvsagt servert både mat og drikke! Påmeldingsfrist er 23. januar, og du melder deg på her.

OBS! Begrensede plasser, så vær ute i god tid😉

Hva står på agendaen 26. januar?

  • Presentasjon av IBM, karrieremuligheter og eksempler på hva vi leverer til våre kunder

  • Et innblikk i hvordan det er å jobbe med teknologi som forretningsdriver

  • Muligheten til å bli kjent med våre lokaler og kollegaer

  • Møte med erfarne ledere og nyansatte, og mulighet til å stille spørsmål i en Q&A

Sted: IBM, Lakkegata 53, Sundtkvartalet
Tid: 26. januar, kl. 15:00-19:00

Vi gleder oss til å bli bedre kjent med deg - vi sees!

Vis arrangement →
Solving the M&A Deal
jan.
26.
12:00 p.m.12:00

Solving the M&A Deal

Ønsker du å lære mer om M&A Transaction Services ved å løse et oppkjøpscase i samarbeid med våre transaksjonsrådgivere?

M&A Transaction Services-teamet i RSM Norge har gleden av å invitere 15 ambisiøse studenter på sitt fjerde eller femte studieår til en dag i vårt nye kontorlokale VIA Vika i Oslo, 26. januar 2023.

Konsulenter fra vårt M&A TS-team vil gi en innføring i tjenestene vi tilbyr innen M&A Transaction Services samt bistå dere gjennom et oppkjøpscase, hvor dere i grupper vil få prøve dere på typiske arbeidsoppgaver innen finansiell due diligence (FDD). Les mer om arrangementet her.

Påmeldingsfrist: 30. november.

Gjeldede klokkeslett er ikke korrekt. Riktig tidspunkt kommer nærmere!

Vis arrangement →
Bedriftspresentasjon hos BDO
jan.
17.
6:00 p.m.18:00

Bedriftspresentasjon hos BDO

17. januar klokken 18:00 inviterer BDO til Bedriftspresentasjon! Her vil du møte flere BDOere som forteller om sin reise og hverdag i BDO. Vi vil også informere om hvilke muligheter som finnes hos oss for deg som er student! Bedriftspresentasjonen vil finne sted på vårt hovedkontor i Oslo (Munkedamsveien 45, 0250 Oslo). Etter presentasjonen blir det mat og mingling.

Vi har begrenset med plasser – her gjelder første mann til mølla!

Påmelding her .

Felles avreise: Det blir planlagt en felles reise til BDO sine lokaler fra Pentagon. Det er oppmøte på Pentagon 16.20, så går vi sammen for å ta 16.47 toget til Oslo. Vi drar sammen til lokalene på Aker Brygge.

Vi gleder oss skikkelig til å møte dere igjen!

BDO er et internasjonalt rådgivnings- og revisjonsselskap med kontorer over hele Norge. Vi har et bredt og sterkt fagmiljø, med inngående bransjekunnskap. Med mer enn 40 000 store og små virksomheter som kunder har vi opparbeidet en unik forståelse for norsk nærings- og samfunnsliv.

Hver dag går vi på jobb for å gjøre en forskjell. En forskjell for virksomheter som trenger en samarbeidspartner som kan gi råd, innsikt og skape trygghet for at beslutninger tas på riktig grunnlag.

Vi jobber tett på kundene våre og hverandre, og er genuint opptatt av å skape et arbeidsmiljø med engasjerte, motiverte og kompetente medarbeidere. Det er viktig for oss å ha en inkluderende og mangfoldig kultur. Vi ønsker oss medarbeidere med ulik bakgrunn, erfaring, kompetanse og perspektiver. I BDO skal alle føle tilhørighet. Vi støtter din utvikling og gjør det mulig for deg å realisere gode ideer og initiativer.



Hvem er BDO?
BDO er et internasjonalt rådgivnings- og revisjonsselskap med kontorer over hele Norge. Vi har et bredt og sterkt fagmiljø, med inngående bransjekunnskap. Med mer enn 40 000 store og små virksomheter som kunder har vi opparbeidet en unik forståelse for norsk nærings- og samfunnsliv.


Hvem ser vi etter?
Vi jobber tett på kundene våre og hverandre, og er genuint opptatt av å skape et arbeidsmiljø med engasjerte, motiverte og kompetente medarbeidere. Det er viktig for oss å ha en inkluderende og mangfoldig kultur. Vi ønsker oss medarbeidere med ulik bakgrunn, erfaring, kompetanse og perspektiver. I BDO skal alle føle tilhørighet. Vi støtter din utvikling og gjør det mulig for deg å realisere gode ideer og initiativer.


En best mulig start på din karriere:
I BDO er læring, utvikling og karriere viktig og også derfor satt i system. Du vil bli godt tatt vare på som nyansatt slik at du skal få en så god start på karrieren som mulig. Vi satser på våre ansatte, og legger stor vekt på å dyrke deg frem til å bli fremtidens rådgiver eller leder i BDO. I BDO får du både påvirke, lære og utvikle deg. Du vil få utfordringer og stadig muligheter til å sette gode ideer ut i livet.

Vi er et stort kompetansemiljø med ulike og varierte fagområder. Din kompetanse og dine interesser er i fokus, og vi hjelper deg å skreddersy din utvikling, slik at du går i den retningen du ønsker.


Uansett hvilke drømmer og planer du har for karrieren din, får du erfaringer som bringer deg et langt skritt videre – både i og utenfor BDO.

Video: Drøm det, gjør det

Vis arrangement →
Smartgrid-dagen på NMBU 2023
jan.
17.
4:00 p.m.16:00

Smartgrid-dagen på NMBU 2023

Dette arrangementet er i samarbeid mellom linjeforeningen MIljøfysikerne ved NMBU og Smartgrid. De ønsker å samle studenter innenfor data, energi, elektro, bygg, økonomi, miljø, matte og fysikk.

Når: 17. januar, kl. 16:00-19.30
Hvor: NMBU Festsalen

Smartgridsenteret og Statnett inviterer til fagdag om fremtidens energiinfrastruktur for alle studenter. På Smartgrid-dagen får du blant annet høre om maskinlæring, digitale tvillinger, droner og havnett. Etter arrangementet vil det bli servert tapas på Johannes.


Meld deg på her !
Påmeldingsfrist 15.01.2023.

Vis arrangement →